Buskoll - SMYGPREMIÄR
Få mer gjort, och mindre att komma ihåg!
Buskoll är både en att-göra-kalender för att hålla reda på sina uppgifter och ett verktyg för arbetsledning där man snabbt kan få en översikt över uppgiftsläget i företaget. Uppgifter kan enkelt göras till processer med olika ansvariga och skickas till berörda, då kommer de direkt in i deras att-göra-listor istället för att försvinna i inkorgen. Dessutom kommer en kvittens när de ändrar status, till exempel klarmarkeras eller blir försenade.
Datum för den officiella lanseringen av Buskoll är ännu inte bestämt, men preliminärt kommer det att bli under augusti eller september (nu i år…). Systemet är fortfarande under utveckling och fler funktioner läggs till löpande.Intresset för att använda Buskoll redan nu är dock stort och av den anledningen gör vi en smygpremiär redan nu och öppnar för registrering av konton.
Låter det intressant, klicka då på länken nedan för att läsa mer om Buskoll och vilka funktioner som ingår.